COACHING ON THE JOB DLA SPRZEDAWCÓW

CZYM JEST COACHING ON THE JOB DLA SPRZEDAWCÓW?

Coaching on the job to upraszczając coaching w miejscu pracy "coachee" (czyli Klienta coachingu) - w tym przypadku sprzedawcy. Bardziej precyzyjnie: coaching w naturalnym naturalnym i codziennym środowisku uczestnika. Jest specyficzną formą pracy z coachem, w której rolą coacha jest towarzyszenie sprzedawcy w jego codzienności zawodowej. Istotą takiej formy pracy jest możliwość dokonania przez coacha obserwacji zachowań sprzedawcy w trakcie jego pracy.

Do głównych celów treningu w miejscu pracy należy podniesienie konkretnych zachowań lub umiejętności zawodowych, takich jak np. rozmowa z Klientem przez telefon, prowadzenie negocjacji i zamykanie sprzedaży, czy obsługa programu komputerowego itp. Dla świadomych sprzedawców to możliwość obiektywnej oceny poziomu realizacji poszczególnych zadań i wskazania możliwych obszarów do rozwoju. W trakcie dnia pracy coach odbywa też ze sprzedawcą spotkania indywidualne mające służyć refleksji nad poszczególnymi obszarami jego funkcjonowania i poszukiwaniem sposobów bardziej efektywnego radzenia sobie w poszczególnych sytuacjach, osiągania założonych celów czy nabywania nowych kompetencji.

JAKIE SĄ EFEKTY COACHINGU ON THE JOB DLA SPRZEDAWCÓW?

  • - W trakcie Coachingu on the Job sprzedawca jest w pracy i wykonuje codzienne zadania, np. sprzedaje, obsługuje klientów a więc brak tu utraconych korzyści zarówno dla sprzedawcy jak i firmy, w przeciwieństwie do tradycyjnych szkoleń
  • - Sprzedawca doskonali tylko te umiejętności, które rzeczywiście wymagają doskonalenia (np. umiejętności handlowe: planowanie działań handlowych, umawianie spotkań, telefony do Klientów, wywieranie wpływu na klientów, zbijanie obiekcji, techniki sprzedaży itp.)
  • - Sprzedawcy znacząco poprawiają swoje wyniki i stają bardziej pewni siebie w kontaktach z Klientami
  • - Zwiększa się zaangażowanie pracownika i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • - Dzięki realizacji Coachingu on the Job kierownictwo firmy otrzymuje raport z przeprowadzonego treningu. To daje obraz kompetencji pracowników, ich ambicji i planów zawodowych i pozwala na optymalne wykorzystanie ich potencjału.

PO CO SPRZEDAWCY COACHING ON THE JOB?

Sprzedawca lub handlowiec niezależnie od etapu rozwoju na jakim się znajduje może wykorzystać coaching on the job jako wsparcie w:

  • -  Rozwijaniu swojej wszechstronności produktowej
  • - Rozwijaniu swojej wszechstronności jeśli chodzi o kanały sprzedaży (telefon, spotkania, internet)
  • - Skutecznej komunikacji z Klientem
  • - Osiąganiu większej  skuteczności w sprzedaży
  • - Budowaniu długotrwałych relacji z Klientami
  • - Przełamywaniu własnych barier w odniesieniu do konkretnego kanału sprzedaży (np. lęku przed telefonowaniem do Klientów lub stresie przed spotkaniami)
  • - Budowaniu pewności siebie w kontakcie z Klientem
  • - Realizowania własnych celów w zgodzie z celami sprzedażowymi
  • - Osiąganiu większych wyników sprzedażowych
  • - Skuteczniejszym zbijaniu obiekcji
  • - Doskonaleniu warsztatu sprzedawcy

 

DO KOGO JEST TO KIEROWANE?

  • - Do sprzedawców niezależnie od branży
  • - Do przedstawicieli handlowych
  • - Do pracowników call-center
  • - Do Doradców i Opiekunów Klienta
  • - Do pracowników działów utrzymania Klienta
  • - Do pracowników działów reklamacji
  • - Do negocjatorów
  • - Do agentów nieruchomości i ubezpieczeń
  • - Do każdego pracownika komunikującego się z Klientem

UMÓW SIĘ

Możesz napisać do mnie poprzez poniższy formularz lub umówić się telefonicznie.

Zgadzam się na otrzymywanie informacji od piotrborwin.pl w celu realizacji usług, zgodnie z poniższą klauzulą*

STRONA PIOTRBORWIN.PL POZYSKUJE POWYŻSZE INFORMACJE JEDYNIE W CELU PRZEKAZANIA ICH DO OSOBY ODPOWIEDZIALNEJ ZA KONTAKT W SPRAWIE SESJI COACHINGOWEJ LUB OFERTY WIN YOUR WAY PIOTR BORWIN.

* Zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz.1204 z późn. zm.) oraz z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (RODO) wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną przez Piotr Borwin, piotrborwin.pl zgodnie z polityką prywatności.

PROWADZĄCY:

Certyfikowany Coach EPC®, Ekspert w obszarze komunikacji i relacji, certyfikowany project manager IPMA®, coach managera i lidera. Absolwent Erickson College International i Uniwersytetu Łódzkiego. Wiedzę zdobywał od praktyków coachingu z Polski, Europy, USA i Kanady. Wieloletni praktyk sprzedaży i zarządzania z ponadprzeciętnymi wynikami. Dzięki swojemu doświadczeniu, znakomicie rozumie specyfikę pracy menadżera oraz zarządzania i komunikacji z zespołem.

Dziś wspiera Klientów w obszarze relacji, kariery, umiejętności komunikacyjnych oraz kompetencji menedżerskich. Nie obce są mu tematy życia na emigracji, pewności siebie i samoakceptacji, wyznaczania i osiągania celów i wzmacniania pewności siebie . Specjalizuje się w coachingu relacji i coachingu menedżerskim. Jego największą zawodową pasją jest edukacja początkujących managerów. Jest twórcą autorskiego programu INTRO MANAGEMENT®, z pomocą którego od lat wspiera menedżerów.

Prywatnie podróżnik i zapalony backpacker. Pasjonat i praktyk filozofii ZEN. Fascynat storytellingu. W wolnym czasie grywa na ukulele i instrumentach etnicznych. Wielbiciel dobrej książki i częsty bywalec bieszczadzkiego szlaku. Hobbystycznie zajmuje się tematyką związaną z kreowaniem wizerunku, zdrowym trybem życia i medytacją.

erickson logo coaching

Udostępnij:
Call Now Button

Kontynuując przeglądanie strony, zgadzasz się na stosowanie plików cookies. Więcej

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie zgodnie z polityką prywatności.

Zamknij